wtorek, 9 kwietnia 2013

Ciekawe strony dla zainteresowanych


Witam po dosyć długiej przerwie, na którą niestety nie miałem wpływu - rozjazdy, wyjazdy, brak czasu na cokolwiek. Praca, praca, praca... Teraz na szczęście mam luźny okres, dlatego postaram się nadrobić zaległości i wrzucić kilka ciekawostek, jakie wyszperałem w wolnych chwilach między kolejnymi podróżami.

Po pierwsze, dwie bardzo fajne strony - obie wciąż w budowie, ale można już się co nieco z nich dowiedzieć:

Ranking Natury
Lecznicze Zioła

Podrzucił mi je mój znajomy, mający absolutnego kręćka na punkcie medycyny naturalnej. Wyszukuje różne cuda w internecie i dzieli się nimi ze znajomymi podzielającymi - mniej lub bardziej - jego szczególną pasję. Tym razem trafiły się rzeczywiście całkiem ciekawe strony, mam nadzieję, że będą się rozwijać w dobrym kierunku.

Pierwszy z nich zawiera całkiem interesujące zestawienia suplementów diety dopasowanych do konkretnych problemów zdrowotnych. Wszystkie oscylują, co prawda, wokół kilku jedynie sklepów internetowych, jednak i tak warto się z nimi zapoznać, bo można dowiedzieć się ciekawych rzeczy, poza tym znacznie ułatwia to poszukiwania odpowiedniego środka.

Druga z nich jest jeszcze ciekawsza - to tworzona przez pasjonatów encyklopedia roślin i związków leczniczych, z których większość wykorzystywana jest przez nasze organizmy do prawidłowego funkcjonowania. Na razie baza jest malutka, ale widziałem, że właściwie codziennie pojawiając się tam nowe wpisy, można zatem liczyć na szybki rozwój i dużą pojemność.

Póki co, to wszystko, ale już niedługo powrócę z regularnymi wpisami, a w nich kilka tematów, które dotyczą nas wszystkich, recenzje nowo zdobytych środków naturalnych i wiele innych wspaniałości :)

Slava!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz